nledande posten som min

nledande posten som min

Мнениеот Labi1995 » 07 Дек 2018, 05:42

Jag blev f?rv?nad och hedrad att ?ppna december 2012-utg?van av Runner's World f?r att uppt?cka att jag hade varit med i deras 48-runda Twitterati som medlem i #runnerd-undergruppen (jag ?r en stolt n?rd)! F?r att betala fram?t, jag trodde jag skulle prova n?got nytt h?r och skriva enstaka (kanske veckovis?) inl?gg som lyfter fram medarbetare som jag f?ljer p? Twitter. Jag har Nike Air Span 2 Herren varit aktiv p? Twitter i flera ?r nu (personligt Twitter-handtag = @Oblinkin, blog handle = @Runblogger) och har funnit det som en fantastisk resurs f?r b?de information och social interaktion. Adidas ZX 750 Mens Idag vill jag rekommendera tre v?nner som jag Jag har k?nt l?nge. Alla tre ?r l?pande tr?nare, alla ?r klara l?pare, och alla Tweet hj?lpsamma uppgifter om tr?ning. F?rst upp ?r Caleb Masland. Caleb g?r Nike Air Max 90 Damenprivat online-coaching, och han ?r killen som coachade mig till en halvmarathon PR i h?st. Caleb driver NYC Marathon i helgen och har chronicling sin resa till New York i k?lvattnet av Sandy Back. Sommaren 2009 var Vibram Fivefingers KSO min f?rsta fotbollsspelare. Vibrams spelade en stor roll i min ?verg?ng till minimalism, men f?r att vara ?rlig har det varit l?nge sedan jag har k?rt regelbundet i VFFs. Den fr?msta orsaken till mig ?r att jag har haft en riktigt sv?r tid att f? passformen r?tt - med Vibrams fotm?tningsteknik rekommenderas att jag b?r en storlek 41, men de senaste paren som jag har p? sig har varit lite f?r snyggt. Nike Air Max 90 Femme De har inte varit obehagligt t?ta, men t?rna n?r n?stan till slutet av t?fickorna, vilket g?r det sv?rt att vinkla t?rna n?r de b?r p? sig. Dessutom tenderar jag att f? en v?rk under den andra Nike Air Max 90 Womens metatarsalen p? min h?gra fot n?r jag k?r i VFF: s det h?r h?nder inte i andra icke-vadderade skor, och jag har tillskrivit den en del skonsam effekt av t?fickorna som begr?nsar t?r?relsen . F?r n?gra veckor sedan fick jag ett e-postmeddelande fr?n en marknadschef f?r Vibram och fr?gade om jag skulle vara intresserad av att prova den nya Vibram Fivefingers SeeYa LS. Jag var initialt tveksam med mina senaste problem med linjen, men hade h?rt att SeeYa var en stor f?rb?ttring j?mf?rt med andra senaste modeller n?r det g?llde flexibilitet och komfort p? g?ng. Jag gick med p? att prova ett par, tillsammans med ett par av den ursprungliga Nike Air Force 1 Femme SeeYa f?r j?mf?rande ?ndam?l (Upplysningar: b?da paren jag fick var medieprover tillhandah?llna gratis av tillverkaren). Jag valde att storlek upp till 42 f?r att se om det skulle bidra till att f?rb?Nike Air Max 90 Mujer ttra passformen och komforten. Jag ska prova n?got lite annorlunda h?r och g?ra ett inl?gg p? SeeYa LS som jag kommer att uppdatera vid behov. Jag har nu k?rt i 75+ skor under de senaste ?ren, jag tycker att mina tankar om och f?rm?ga att skriva om en sko ?r tydligaste efter en f?rsta f?rs?k och k?rning, s? se den h?r inledande posten som min tarmreaktion. F?r det mesta f?r?ndras mina tankar v?ldigt lite med extra anv?ndning, men ibland kan en inbrottstid ?ndra mina k?nslor lite om en sko. Jag l?gger till ytterligare information med extra anv?ndning om jag tycker att det ?r till hj?lp. Detta kommer ocks? att hj?lpa mig att komma ut ur Nike Air Max 270 Hombre mitt lager av skor som v?ntar p? att bli granskat! Skorna anl?nde f?rra veckan och jag ?r glad att rapportera att det g?r upp en storlek som gjort en v?rld av skillnad. Jag kunde b?ra dem i flera Nike Air VaporMax Womens timmar den dag de kom fram utan den minsta k?nslan av obehag. Jag har fortfarande problem med att b?ja t?ren i skorna, men mina t?r hade en l?ttare tid att b?ja inuti fickorna med den mer rymliga passformen (jag s?ljs fortfarande inte i t?fickorna som ett plus).
Labi1995

Назад към КАНДИДАТСТВАНЕ ПО ОПАК